Op een tweetal uur was de bak er al uit
Ankerplaat eraf, vliegwiel met koppeling in de plaats
Koppelingsvork in de klok hangen met genoeg vet ;)
Automaatpook eruit
Echteventenpook in de plaats *grijns*
De aandrijfasjes schelen toch behoorlijk veel in lengte, had niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn...
Ziet er véél beter uit dan die lelijke lompe AT-bak :)
De slag is net iets te kort waardoor ik nu m'n voet een beetje te hoog moet heffen om comfortabel te kunnen rijden. Het werkt, maar ik ga toch op zoek naar een originele pedalenbak ;)
En voila, toen was het geklaard. Alles samen een uur of tien gesleuteld, dus dat is goed te doen. En hij rijdt nog goed ook. De eerste drie versnellingen van de bak huilen heerlijk nostalgisch als je de radio uitzet.
Scusi voor de wazige foto's hier en daar, de lens was een beetje te vettig en door'm met mijn vinger proper te vegen beterde het er niet altijd op...
Zo! Nu toch maar eens werk maken van andere velgen...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten