dinsdag 25 april 2017

Een nieuwe voorlopige gast!

En wat voor een :)











Een V70 R AWD van 1998 met -jawel- 86 000km. Een rechtsgestuurd exemplaar uit Japan dat een beetje tender loving care nodig heeft. Gelukkig heb ik liefde op overschot, dus kan ik dit ding een beetje vertroetelen. Ondanks het feit dat er ook een LPG-installatie in komt, blijft hij maar enkele weken. De eigenaar staat nogal te popelen om er mee te cruisen.

Hij liever dan mij, eerlijk gezegd. Ik heb nu een kilometer of 20-30 met dat stuur aan de verkeerde kant gereden, maar ik vind het toch niks. Uiteraard, alles went, maar dit is toch net iets te onpraktisch voor mij. Het kan misschien ook wel een beetje met mijn rijstijl te maken hebben ;)



Anyway, ik doe spoedig de rest van het 240-verhaal uit de doeken!

1 opmerking:

  1. Prachtige wagen maar dat stuur ... jammer dat het langs de verkeerde kant staat :-) maar went ook wel allicht :P

    BeantwoordenVerwijderen