donderdag 4 september 2014

Stilte voor de storm



Yea, het is hier nogal rustig hè de laatste weken, ik weet het. Dat komt voornamelijk omdat er niet zoveel te melden valt eigenlijk.
Af en toe loop ik es langs de AWD en zet ik er een sleutel op, maar veel vooruitgang heb ik niet meer geboekt. Het wordt ook drukker op m'n werk nu en dat zal tot eind oktober niet minderen.

Geduld beste vrinden!


Deze foto staat ondersteboven, maar je zult voorlopig even je scherm moeten draaien, ik ben namelijk te lui om de foto te draaien en opnieuw te uploaden.
Het is de tank uit de AWD en een tank die ik liggen had. Ik heb de leidingen gewisseld zodat ik weer een goeie strakke tank heb om te monteren.


En als dat gemonteerd is krijg je dit.


Looks pretty fancy to me :)
Zondag ga ik normaalgezien nog wat kunnen verdersleutelen, maar tijdens de week is de kans klein. Tijdens het seizoen gaan de Puma's namelijk voor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten