donderdag 21 augustus 2014

Every day I'm sleuteling

De afgelopen dagen was ik even in Nederland voor m'n werk, dus dan is er niet veel gebeurd natuurlijk op Volvo-gebied. Wel enkele andere coole dingen gezien daar, maar daar ga ik hier niet over uitbreiden. Er zitten namelijk (nog) geen Volvo-motoren in aardappelmachines ;)

Vandaag heb ik dan maar m'n schade ingehaald en even naar de T-5 gekeken. Het probleem daarmee is dat die slecht optrok en schokte doordat de LPi-injectoren losstonden. Een ander inlaatspruitstuk does the trick natuurlijk wel, alleen rijdt dat ding nu even niet op gas tot ik die injectoren fatsoenlijk vastgezet krijg.
Een ander probleem was slecht starten en dat komt door een beschadigde starterkrans. Best een vliegwieltje aan de kant houden dus.
Trekken doet hij nu wel fijn. De verleiding was groot om er morgen mee naar m'n werk te fietsen, maar misschien doe ik dat maar beter even niet tot er nog enkele dingetjes op punt staan :)


Owja, voor de kenners: Ik had mooi veel plaats toen ik daarnet over het ei reed in Kortrijk.
De lange bocht (kant Kinepolis) tegen 120 km/u met m'n tienklepper ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten