zondag 3 augustus 2014

Terug van weg geweest

Vreest niet vrinden! Ick ben gezond ende wel!

Het is hier even stil geweest, maar dat komt omdat ik ook even op reis ben geweest. Net zoals de vorige drie jaar ben ik op roadtrip geweest.
Het hoe, wat en waar kun je hier vinden

http://eu-roadtrip.com

Anyway, Volvo-talk.
De AWD staat eindelijk binnen! :D




En ook niet onbelangrijk; een beeld om in je geheugen te prenten.
Zó zag hij eruit toen hij binnenging



Waar ga ik nu aan sleutelen? Achteras - motor - remmen - ophanging - vering - ruiten - roofrails - velgen - benzinetank - software - turbo - koplampen - uitlaatlijn en natuurlijk that special touch of Piere-sound zodat ik niet moet aanbellen als ik ergens arriveer.
Een heuse waslijst, dus ik ga me de komende maanden niet vervelen. Niks is dringend, dus ik ga me ook niet in de stress werken. Het leuke is wel dat ik ondertussen al de onderdelen liggen heb en dus in principe alles er gewoon kan onderknallen. And yes. That is as much fun as it sounds like.

Voor ik daaraan begin moet m'n schuur echter wel in orde zijn. Ik heb nu nog 2 dagen verlof en daarin moet nog veel gebeuren. Het begint er wel al een beetje op te lijken :)

Maar toch kon ik het niet laten daarstraks om al es even een sleutel op de AWD te zetten.
Kleine teaser:


Holy cow, dat zijn grote motherfukkers! En dan ligt er zelfs nog niet eens de juiste band op. Still, gonna be nice :)


In other news:
Mijn dagelijkse trouwe aubergine 850 blijft leuk brullen als we met een lichte vleug overstuur de bocht doorscheuren, dus daar valt eigenlijk niet veel over te zeggen. Leuke kilometerstand, dat wel :)


Maar bon, dat is het dus eigenlijk weer een beetje. Ik ga morgen enkele foto's schieten van de vorderingen in de schuur. Als ik het niet vergeet tenminste ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten