zaterdag 9 augustus 2014

De kelder!

Eindelijk is ze af. Na 28 jaar compleet genegeerd te zijn is 'de patattenkelder' terug in gebruik.
Of nee, eigenlijk is ze in die 28 jaar niet altijd genegeerd geweest, er is af en toe een beetje briel in bijgezet met als resultaat dat ik me begin deze week enkele uren heb beziggehouden om alles eruit te slepen met de clark. Dan nog enkele centimeters aarde weggeschept die er lagen zodat ik nu dus een mooie bakstenen (jawel!) vloer heb.
Ik ben er bijna even trots op als op m'n trap :)





Dat gat in de muur moet nog dichtgemetseld worden en die sleuf in de vloer wordt ook op zijn tijd met bakstenen gevuld. Er is wel al weer plaats die ik kan gebruiken, dus dat is fijn.

Och, eigenlijk is dat zever he. Want wat doe je met plaats als je ze hebt? Volzetten met dingen zodat je enkele maanden later weer kunt klagen dat je weer te wéinig  plaats hebt.
Zo gaat dat nu eenmaal.


Zo gezegd, zo gedaan. Een geplastidipte W124 past perfect naast die pilaarkes. En hij gaat er ook soepel in -kuch  kuch.
Chance dat het ding alleen nog maar voor onderdelen dient ;)



Car talk: niks bijzonders te melden, I am very sorry.



C you all laters alligators!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten