maandag 3 november 2014

Die andere AWD

Na hier en daar een beetje na te denken, heb ik toch maar besloten om die zwarte AWD die ik overlaatst gekocht heb niet te lang te houden. Het plan was eerst om dat ding in orde te zetten en dan te verkopen als 850's terug iets waard zijn, maar dat ga ik niet doen. De ruimte en het geld gaat me nog van pas komen voor andere dingetjes, dus hij gaat eruit. Ik heb er voor de rest ook absoluut niks mee (behalve dat het een vet kleur is dan), dus het kan.
Spreekt voor zich natuurlijk dat ik dat ding niet ga verkopen zoals ik'm verkocht heb. Er moet that special touch of Piere inzitten en daar ben ik vandaag al een klein beetje mee begonnen. Ik heb onderdelen nodig om aan de rooie AWD verder te werken (ik was ze vergeten te bestellen, duh), dus ik had eventjes tijd.

En wat doet een mens als hij tijd heeft? Juist. Ruiten blinderen en grilles spuiten.



(kijk, zelfs die Duitser komt er even naar kijken)
Ik ben tevreden met het resultaat. Die ruiten blinderen, dat gaat ook alsmaar beter. Deze is echt waar perfect gelukt, op één onnozel motherfukking haartje na. Er loopt al een eeuwigheid geen hond meer rond in m'n schuur, en toch geraakt er nog haar achter die motherfukking folie. Achja. Het valt niet zo op ;)


Morgen weer een nieuw avontuur!

2 opmerkingen:

  1. Duuude, wat een vette bak ! Jammer dat je deze weg moet, maar enfin, je kan ze niet allemaal houden zeker ;-)
    HF Keep-on-sleuteling :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Je kan ze niet allemaal houden zeker"
    Helaas... :-(

    BeantwoordenVerwijderen