dinsdag 11 november 2014

Ingehaalde schade

Vorige week heb ik ergens een kleine infectie op m'n bovenste luchtwegen opgedaan, dus dat betekent dat ik het hele weekend in de zetel heb moeten hangen met een tas thee (yea) met honing onder een dekentje voor de tv. Ach, moet ook es kunnen af en toe.
Maar aangezien ik het hele weekend dus geen sleutel heb kunnen vastpakken, heb ik gisteren maar even de schade ingehaald.

Begonnen met dat gekke ding met die nog gekkere koplampen te lossen want ik had dinsdag gewoon de remork binnengezet.
Handig als je zo enkele auto's staan hebt die van een trekhaak voorzien zijn :)


Eh, tsja.


Dan heb ik nog even aan m'n daily zitten klooien want daar klopt iets niet met de sloten van de motorkap. De kabel was namelijk in brokken gespetterd (jeeeej) want er spant iets te hard. Heeft nog een beetje aandacht nodig, want nu met de nieuwe kabel marcheert het nog niet zoals het hoort.

Daarna heb ik de zwarte AWD nog maar es binnen gezet.
Ruitjes verder geblindeerd, velgen gewisseld.


Voorkant verlaagd.


En het is direct een héél ander zicht B-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten