maandag 26 januari 2015

Vroem.

Hij leeft! Ik heb deze avond alles verder opgemonteerd en na wat gesukkel met de benzinedruk sloeg de motor aan. Het oliedruklampje ging uit, dus dat zit goed. Nu is de batterij uiteraard plat dus hy heeft niet echt lang gedraaid enzo. Maar dat is voor donderdag.

Verder is er niet echt nieuws, maar ik dacht, ik die even mijn plicht en meld het even. Bij deze dus.

Aangezien er verder weer niet veel speciaals gebeurd is, is het dus best dat je zeker mijn blog blijft lezen, want de kans dat er wél iets speciaals gaat gebeuren is statistisch gezien dus heel groot. Of dat is toch wat ze mij altijd proberen duidelijk te maken ;)



Gegroet vrinden!

1 opmerking:

  1. Ik blijf lezen. En wacht op de speciale 6 cilinder gebeurtenis... groetjes De Smurf

    BeantwoordenVerwijderen