donderdag 19 mei 2016

Terug plaats en tijd!

De afgelopen maand heb ik niet echt veel kunnen doen. Er werd een reeksje opgenomen rond mijn schuur, dus al m'n auto's moesten binnen. Jammergenoeg is daar niet genoeg plaats voor, dus zijn er 3 auto's even bij de buren gaan logeren.




Anyway, ondertussen is dat ook achter de rug, dus ik heb de schuur weer voor mezelf.
Het stuurhuis van m'n AWD lekte nogal de laatste tijd, dus dat was het eerste werk. Als je'm ergens 5 minuten parkeerde, lag er zo'n plasje onder:


Sounds like a job for vrijdagavondsleutelman!


Ik heb het nogal gedaan op een avond en het is goed te doen. Zeker als je perslucht hebt en als alles verder vlot losgaat. Ik denk dat het me op 5 uur wel zou lukken als ik niet zou treuzelen.

Een tijdje geleden ben ik -na 5 minuten te staan tetteren- scheefweg tegen een paaltje gereden en op die manier de rechtervoordeur gedeukt. Gelukkiglijk kwam er net een donor online te staan in mijn kleur, dus ben ik daar vorige week even naartoe gereden. Een strakke kofferklep, strakke motorkap (roest op mijn exemplaren) en een strakke deur. Dat is 250km waard. 
De deur en de kofferklep gingen probleemloos in de auto, maar voor de motorkap gingen we teveel moeite moeten doen. We hebben'm dan maar meteen gemonteerd ;)

Deurtje is er vandaag in gekomen!


Verder ben ik ook nog een beetje kuis aan het houden in al m'n onderdelen. Velgen, vloermatten, het mag allemaal weg. Maar dan moet het wel netjes zijn natuurlijk.



Binnenkort meer avonturen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten