dinsdag 4 oktober 2011

Kleine update

Zeau, dit was al weer even geleden...

De '98 XC is ondertussen helemaal in orde, rijdt weer dagelijks rond zonder problemen. Alles is afgedicht geraakt zonder kit en pakking of miserie.

De 240 is geleverd maar rijdt denk ik nog niet rond. Binnenkort nog even langsgaan bij die man want hij heeft nog iet interessants staan; een 245 diesel... Ex-service wagen (dus lichte vracht, zwart geblindeerde zijruiten en de Volvo-stickers erop). Ideaal voor mij inderdaad, alleen vraagt hij imho een beetje veel geld wat ik niet over heb voor een diesel... Valt nog te overwegen dus.

Ik denk niet dat ik hier al iets heb neergeschreven over de S80 van m'n ma (ja ik weet het, karakterloze electronicabak in vergelijking met 240/850/x70...), maar die kampte met (ra ra ra) elektronicaproblemen. Al heel wat geld, tijd en moeite in gestoken, maar steeds zonder resultaat. Nu is eindelijk de knoop doorgehakt. We gaan'm uit elkaar trekken en de stukken die we niet kunnen bezigen verkopen, dingen die nog van pas komen, komen in m'n kot te liggen.

De 960 die ik gekocht heb (yea, 3.0 6cilinder) is er ook nog altijd niet, maar dat moet er dringend es van komen of ik ben m'n voorschot kwijt...


Meer nieuws volgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten