maandag 6 oktober 2014

Winter's coming...

Aha, de herfst. Teken dat de winter en het in-de-sneeuw-spelen dichterbij komen en dé tijd van het jaar waar ik steevast door de arm der wet word tegengehouden omdat mijn nummerplaat te vuil is. Omhoog schietende toerentallen terwijl je plankgas door modderige baantjes glijdt, vloekend voor de derde keer die dag tegen 40 achter een tractor gevangen zitten en met een brede smile over een leeggerooid aardappelveld crossen als het es een dag droog is.


Yea, ik kan het wel appreciëren.
Het enige nadeel is dan natuurlijk dat het kouder wordt en dan begint het feit dat ik geen verwarming heb in de schuur soms wel een aandachtspunt te worden.
Maar goed, dat houdt mij niet tegen, het plezier van het sleutelen is daarvoor te groot :)

Ik had nog leuk bezoek afgelopen weekend.



Niet mis hè, zo'n bemodderde Cream Yellow :D
Het gehele verhaal kun je uiteraard HIER lezen. Kort samengevat: het geeft wel iets geks als je plots twee bar turbodruk hebt, maar het is leuker als het maar anderhalve bar is en je het kunt doseren ;)


Dat was het weerrr!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten