dinsdag 30 december 2014

Er is nog leven in de brouwerij!

Het is al even geleden dat ik hier nog een uitgebreide post heb gemaakt, maar niet gevreesd, er wordt nog gesleuteld!!!

Vorige week heb ik nog een ritje door NL gemaakt ook.




17 duims Canisto-velgen voor onder de AWD, een 2.3 T-5-blok en een twintigkleps cilinderkop. De uitleg komt later nog wel ;)
Ik kon het niet laten en heb de Canisto's even onder de tienklepper geknald



En verder ben ik dapper aan het sleutelen natuurlijk. Het hoe, wat en waarom komt binnenkort nog wel even :)



Vrolijk Pasen!

1 opmerking:

  1. Hey Pierre,
    Heb je tijd om snel effe remmen en stuurhuis te vervangen op mijn Xc?
    Verder ben ik ook nog op zoek naar een manuele versnellingsbak :-) maar dat is minderdaad dringend.
    Hartelijke groet en hopelijk tot heel weldra,
    Rik

    BeantwoordenVerwijderen