zondag 18 mei 2014

Belgische Estates

Een eindje geleden hebben we met 3 Belgen op het Nederlandse 850-forum afgesproken om es een kleine meeting te houden. Toeval of niet, dat was vandaag gepland en het weer was werkelijk schitterend. So yea, we happy. Ik had zelfs mijn auto gewassen gisteren! :D

Anyway, we hebben een hoop foto's geschoten, maar ik ga het beknopt houden. Of toch proberen ;)
Het was trouwens de ideale gelegenheid om de camera op m'n nieuwe foon es te testen en ik moet zeggen, not bad at all!




Ik vind de schaduwen bij deze wel geinig:





Ohja, er kwam nog even een vreemde eend in de bijt goeiedag zeggen. Een eend die Hugo heet en met een 940 rijdt.


 




 





Aan al de mensen die op zondagnamiddag een middagdutje doen, inwoners van Mesen die rustig koffie wouden drinken, toeristen die van het Heuvellandse landschap wilden genieten en liever geen stof eten, wildlife rond de Pool of Peace dat opgeschrikt werd en bezoekers van de Vredestoren; onze welgemeende excuses, maar we rijden nu eenmaal met auto's die geweldig goed klinken en fijn rijden. Tant pis.


Soit, dat was het weer voor deze week! Verder heb ik niet echt veel nieuws om eerlijk te zijn, maar dat komt er dra wel weer. Ik ga eerst wa opruimen in m'n schuur want het ligt er immens overhoop, maar als dat gedaan is ga ik eindelijk weer eens met motorblokjes beginnen goochelen.

Next up: B234F!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten