zaterdag 31 mei 2014

De allerlaatste aanpassing

Yep, nu is ze af. Wat de looks betreft toch. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik nog twijfel over de (ooit) rode trekhaakdop ;)




Nee even serieus; ik ben er wel tevreden over. Ik heb me jaren geleden al es aan blindering gewaagd, maar dat is toen op een sisser afgelopen. Ondertussen ben ik ouder, wijzer, geduldiger (Leugens! Stuk voor stuk leugens!!!!) en is het me beter gelukt. 
Surtout het achteraanzicht is nu echt vet. Je zou niet zeggen dat dat ding 19 jaar oud is en 518 000 (jawel) kilometers heeft hè :)
And still going on strong -

Ik heb er ook een andere achteras onder geknald afgelopen week want die rubbers waren nogal, eh, dinges.

Dus het voelt nu allemaal weer niet iets strakker aan. Me happy.


Ohja, ik heb een thumbs up gekregen van de eigenaar van de schuur om er wat kleine aanpassingen te doen. Daar dus binnenkort ook meer over.

Deze week op de planning: footage B-)


Ajuuu!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten