zondag 25 mei 2014

Vreemd, mijn auto is stil...

Morgen naar de keuring!
Nadeel daarvan is dat ik dan natuurlijk iedere keer de bullbar moet afschroeven en de katalysator terug moet monteren.

Dus met andere woorden dit ervan onder


en dit in de plaats


Terwijl ik toch bezig was heb ik de rest van de uitlaat ook vervangen want daar was een las van gescheurd. Grotendeels mijn schuld want een van de rubberen ophangingsogen was gescheurd en ik had het niet in de mot. En sja, als zo'n ding niet meer fatsoenlijk op z'n plaats wordt gehouden moet er wel ergens iets verkeerd lopen natuurlijk.
Soit, andere uitlaat eronder en ik kan keuren.

De snuit zonder bullbar is eigenlijk niet zo saai als ik dacht. Ik vergeet altijd hoe goed die oude type koplampen op de nieuwe type bumper staan.



Nja, ik heb al saaier uitziende 850's gehad... Maar van het moment dat ze gekeurd is knal ik er natuurlijk de bullbar weer op. Waar zou ik anders m'n 200 Watt aan lampen kwijt moeten? Zonder verstralers rondrijden gaat ook niet want daarvoor zijn mijn ogen te slecht en mijn voet te zwaar ;)


Ajuuuuu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten