woensdag 7 mei 2014

The beast is back...

...and it killed another beast.


Tja, sorry hazeken, maar je moet ook zo plots niet voor m'n auto springen hè :-(

Anyway, the beast is dus back. Jaja ik weet het, ze reed vorige week al, maar toen moest ik het nog even kalmpjes aan doen zodat de krukaslagers zich naar de krukas konden zetten. Anders zou de boel te warm worden en vastlopen, en dat willen we natuurlijk niet.
Ik ben 500km onder de 3000 toeren gebleven en dan nog es 300km onder de 4000 ongeveer. Maar vandaag had ik het gehad. Het was tijd om weer gas te gaan geven. And damn, that's a boss car! (Hehe ja, ik heb American Graffiti heel recent gezien ;) ) Het blijft me verbazen (in de goeie zin) hoe dat ding door bochten rolt. Het blijft vooral een grijns op m'n bakkes toveren B-)
Om dan nog maar te zwijgen over het geluid. En ik ben niet de enige die dat vindt trouwens. Als er al miekes zijn die voor de eerste keer meerijden en na 200 meter zeggen dat ze vroeger zouden opstaan om op die manier naar hun werk te rijden, dan maakt dat mij alleen maar meer tevreden ;-)

Ik ga es voor wat footage zorgen met duidelijk geluid. Het is te zeggen; ik ga es aan m'n co-pilot vragen of hij z'n camera's even wilt installeren. Soit, komt op hetzelfde neer he :-D

Ohja, die groene twintigklepper die ik enkele weken geleden gekocht heb is ondertussen al naar de oud-ijzer-man. Ik heb m'n persoonlijk record verbroken en heb een 850 volledig (op het dashboard en de kachel na) gestript in 1 dag én een hoop bruikbare dingen over gehouden, great succes!!!


Tijd voor het volgende avontuur dus. Whoot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten